Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




God morgon!

Hej allihopa! Hur är läääget? Jag mår superduper, ska strax ut på en liten träningsrunda i det vackra Sandviken! Jag har inte tränat sen jag kom hem från Portugal så nu spritter det i benen. Ser nästan ut som ett nyfött föl som försöker steppa. 

Hur hade jag det i Portugal då? Kul att du frågar! Jag hade det jättebra, det var sjuuuukt rolig terräng och mina ben kändes som två ferraribilar på vissa träningar. Vilken känsla det var! Vi tävlade också och det gick för det mesta bra. Sista dagen regnade det grisar och det blåste vindar på 52 sekundmeter (okej, liten överdrift men ni fattar läget) och när jag köttade fram i skogen på vår 8 kilometersbana, utan underställströja, då kände jag mig riktigt cool. Vi bodde i små gulliga lägenheter, som tyvärr luktade fuktig äcklig källare, men vi hade en eldstad som användes mycket frekvent. Det räddade veckan så att säga!

Nu ska jag ut och springa. Tjingeling! /S:et

Jag i mitt nya hår.
Dagen outfit: Tröja kommer från Ullmax.se - micro set 199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback