Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Back in Sweden!

Hejsan! Nu har jag kommit tillbaka från Portugal. Igår klockan sex närmare bestämt. Sen dess har jag tvättat 237 kilo smutskläder, sovit tungt och ätit en del. Nu håller jag på att försöka hinna med alla läxor jag missat under dom tre dagarna jag var borta från skolan (det är mer än vad man kan tro!) och därför kommer jag inte hinna lägga upp bilder och skriva roliga historier om våra upplevelser i landet långt borta på några dagar. Ge mig några dagar att skriva en uppsats om Jeanne D'Arc så lovar jag att uppdatera sen!
Puss från "the girl with the red nose" (Sara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback