Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Ajajaj..

Smärta i sin renaste form! Det var vad jag fick uppleva idag. Fick massage av naprapaten på benhinnan. Innan han började sa han att det var den värsta behandlingen man kunde göra. Oj då, tänkte jag och tänkte på hur fruktansvärt ont det gjorde när jag fick massage för knät. Men det här, det slår alla rekord i smärta som jag har upplevt! Det var tusen gånger värre. Usch, tårarna rann utan att jag kunde göra nåt åt det, och jag trodde mitt ben skulle gå av. Och sen fick jag betala för det också.
Men nu är det gjort och jag hoppas verkligen jag slipper göra om det!
Snart dags för tisdagsträning, men jag ska inte springa, det blir en promenad med mamma bara. Sen hem till Lovisa :D
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback