Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tom..

Hej!
Nu har jag och resten av alla fina treor i viken tagit studenten. Studentveckan var så sjukt rolig, en av de bästa veckorna i mitt liv :) Men nu är det slut på tiden i Viken, och jag är så himla ledsen! Jag visste att det skulle bli jobbigt att lämna Olgy, men inte såhär jobbigt. Det enda jag kan känna just nu är tomhet. Just nu är jag inte ens lite glad över att ha tagit studenten, det enda jag vill är att göra om de tre bästa åren i mitt liv. Men jag är kanske inte den enda som känner så. Jag är lite arg på mig själv, för jag vet inte hur många gånger mamma och pappa har sagt till mig att jag ska njuta av tiden där uppe, men ändå känns det inte som att jag kunde göra det just då. Då tog jag liksom allt för givet och det var mest en vanlig vardag. Men jag borde ju verkligen ha gjort det, för det är som alla brukar säga, man inser inte hur bra det är förrän man har förlorat det.
Jag kommer sakna allt så himla mycket, eller ja, jag gör det redan efter en dag. Först och främst alla underbara träningar, men självklart allt annat också, som middagarna med Berit, månadsmöten, skidläger, utlandsläger, alla resor i minibussarna, skol-sm, och mest av allt tränarna och alla fina människor!
Eftersom jag har slutat på Olgy och flyttat från 27B så blir det här mitt sista inlägg i bloggen, men jag är säker på att ni som fortsätter skriva kommer göra det grymt bra, om inte bättre :D Och ni som går kvar i Viken, försök inse hur bra ni har det! Jag fattade det inte förrän nu, och det ångrar jag. Så passa på att ha så roligt ni bara kan under den tid ni har kvar :)
Tack till alla er som har varit med under de här tre åren, ni är bäst och Olgy Sandviken är bäst!
Puss & kram
Rebecka

Kommentarer
Postat av: moe

1.jag dör vilket sorgligt inlägg.

2. varför måste ni sluta på olgy?

3. saknar er redan

4. vill inte ha 95or istället.

5. borde sluta pladdra

6. Tack och hej

2011-06-13 @ 00:13:49
Postat av: laajniii

åååh, blev ju gråtfärdig när jag läste detta!

buhuuu.... ni får inte sluta!! varför ska tiden gå så fort...

2011-06-13 @ 15:42:30
Postat av: Marjon

Jag tror att du har njutit under tiden också, med tanke på alla glada skratt vi fått höra så ofta. :)



Ni kommer vara saknade till hösten!

2011-07-02 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback