Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




stackars?

Hejhejhej i alla stugor!
Bloggen har varit lite död ett tag, jag känner mig så ensam utan treorna här ute i cyberspace. Men jag har faktiskt nöjet att välkomna en ny skribent här på tjugosjub, Moa "fishmoe" Enmark. Jag väntar spänt på hennes första inlägg.
Annars då? Livet leker och jag studsar fram på moln... Eller?!? Skulle inte tro det.. Jag har blivit med halsont, troligtvis från min moder. Inte kul. Jag ska isolera mig och leva på alla möjliga förkylningskurer från och med nu. Någon som har en bra i bakfickan?
Jag sitter i alla fall och tröstleker med pappas nya iMac vilket får mig att känna mig lite bättre, lite.
Hoppas att ni har det bra där ute i stora vida världen!
Strong A
Freeeeeschhh

Kommentarer
Postat av: Sarski, the old and wise

Du är så über-vacker!!

2011-06-24 @ 15:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback