Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Farväl från Sara!

Nu skriver jag ett sista inlägg i denna blogg innan vi låter Alice och resten av girlsen ta över och regera bloggvärlden! Jag har, precis som Rebecka, haft de tre bästa åren i mitt liv i Viken-piken och det ska bli jättetråkigt att inte få återvända till Norrsätra i höst. Men efter tre år har man gjort sitt på OLGY och då är det dags att lämna plats för dom nya fjantarna som kommer :D Jag lovar på heder och samvete att jag ska återvända regelbundet till Sandviken för där har jag mina systrar och bröder och alla är lika underbara! Det kommer inte vara så långt från min nya stad Uppsala där jag hade tänkt plugga i de kommande fem åren :) Och kanske, kanske, kommer det en ny blogg därifrån för jag tycker det är väldigt kul att skriva :) Nu ska jag baka kakor till min studentmottagning! Over and out för sista gången från S:et Lundsten!








Kommentarer
Postat av: ......................

ja, snälla sara fortsätt skiva så vi inte förlorar dig helt i viken iaf!!!!!!!!

2011-06-13 @ 23:56:04
Postat av: Dave

Kommer sakna alla skeva inlägg, styr upp en ny blogg sis

2011-06-17 @ 06:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback