Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




jordiga gubbar

Good morning sunshines!!

Igår var jag på invigningen av Gatufesten, det var kul! Kanske inte världens bästa artister och så, men med kombinationen bra umgänge + gratis bulle och mjölk kan det inte bli annat än kul. På lördag kommer Veronica Maggio, jag tror att det kommer bli sjuuukt bra. *Längtrar som bara den*

Igår lyckades jag även efteranmäla mig till Jordgubbsloppet. Egentligen är jag inte så mycket för löpartävlingar. Jag springer alltid för fort i början, blir skittrött på mitten och får slita som ett djur, men får förhoppningsvis nya krafter mot slutet. Menmen... Det blir nog kul, plus att man får jordgubbar när man kommer i mål!

Nu ska jag och mamma dricka te och spela skipbo, sen ska jag ut i finvädret!

hARE gÖTT!
Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback