Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Utkast: Juli 5, 2011

Hello!!
Kan ju säga att det hänt en hel del sedan sist. Så jag vet inte var jag ska börja, eller jo, jag vet! Imorgon börjar gatufesten. Gatufesten är en liten stadsfestival som arrangeras varje sommar här i Sundsvall. För flera sundsvallsbor är det sommarens absoluta höjdpunkt. Jag skulle först bara gå en dag, men när jag insåg att jag räknas som ungdom så bestämde jag mig för att gå på både fredag och lördag. Det blir nog kul.

Jag är nyligen hemkommen från stan där jag köpt tyg för att klä om en gammal och sliten sänggavel. Fast jag ska inte göra arbetet själv för kombinationen alice och symaskiner går inte hand i hand (jag fick knappt g på ett arbeter jag gjorde på högstadiet). Därför ska min lilla mormor stå för självaste produktionen. Jag kanske visar bild om jag hinner/orkar.

Nu ska jag göra mig i ordning för korridor-OL i Vattjom.

Alice
Sprintträning i Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback