Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




nu är det slut

Halloj!!

O-ringen är över för denna gång. Jaghar inga egna bra resultat att glädja mig över, men jag är sjukt glad över min bloggkompanjon Moes resultat! Hon gick ju och vann hela sikiten! +två etappsegrar. Det var hon värd! Jag är också sjukt stolt över min lillasyster Hanna som kom trea i D13.

Nu ska jag försöka ladda om och väcka liv i en kropp som inte har haft några krafter på hela veckan. På onsdag bär det iväg söder ut för tre smträningar och u10, sen blir jag hemma en dag innan jag far iväg till slovakienlägret. Det blir nog kanonkul. Efter det är det bara en vecka kvar tills livet i Viken drar igång igen och jag flyttar ihop med min nya sambo Annika pannika Carlberg, det kommer bli grrrymt!

puss hejs lingonface!!!
Sprallis also known as Sven!
Moe spurtar ifrån Sanna kyvä-bla-bla-blaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback