Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Oringen

Hej solstrålar!

Inte alls långt kvar till Oringen nu!! Åh jag älskar den veckan. Att vandra in på tc första dagen, höra Pär Forsberg snacka på från speakerbåset, träffa alla fina vänner, stå i bajamajakön, gå fram och tillbaka till resultattavlan för att hålla sig uppdaterad om vem som leder, 6e-etappen, prisutdelningarna (speciellt om man vunnit, älskar den känslan).  Har alltid drömt om att springa in på upploppet sista etappen till låten"simply the best" som bekräftelse på att man vunnit. Dock tror jag inte det händer i år om jag ska vara ärlig men något år ska jag fan göra det. Även om det blir i D90 och jag är den enda i klassen, haha.

Sprang en ganska Oringenrelevant ol-bana nu på eftermiddagen i Nälltennberg. Gick väl hyfsat men har inte haft flyt i orienteringen alls på länge nu. Därför har jag inga resultatmål på oringen i år. Det får gå som det går. 





/ Moa



Kommentarer
Postat av: louise

hahhaha nej det gjorde jag inte!!!! Den vägde för mycket :(

2011-07-21 @ 00:44:07
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback