Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




trött



Såhär trött var jag när jag kört styrka i förmiddags. Planen var från början att jag skulle till Friskis och Svettis gymmet och köra MAQ, fast dom hade inga bra grejer. Jag suckade och bestämde mig för att sätta mig i lite maskiner, "kanonkul" sa jag till mig själv med en ironisk stämma och gick iväg för att fylla min vattenflaska. Och så fick jag syn på den, det var som en uppenbarelse, så vacker, så strålande. Bodypumphallen. Där inne fanns allt jag behövde.

Snabbt som bara den sprang jag upp till receptionen och flörtade lite med receptionisten för att sedan få komma in i hallen. Jag hade hela hallen för mig själv, men svvettade för typ tre. 

Nu har jag sovit och fixat lite på mitt rum, senare väntar pass numero dos för dagen.
Hare fint allesammans.

Kommentarer
Postat av: laura

alice, du är den coolaste jag känner.

2011-08-10 @ 17:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback