Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




svettiga sommardag

hej bloggen.

Första soliga dagen på väldigt länge här i Gävle! Blev altan-häng hos mig tillsammans med två fina vänner. En av dom åker till USA nästa vecka som utbytesstudent och blir borta ett år!!! Helt sjukt vad jag kommer sakna den bruden. Så passar på att träffa henne så mycket som möjligt nu innan hon sticker ifrån mig den skitungen!

Förra veckan var jag på träningsläger i Sälen. Kände mig pigg och snabb i benen hela lägret, undebart! Ol-tekniken har jag ingen lust att prata om. Inte idag i alla fall. Det skulle bara förstöra mitt grymma humör. 

Nu ska jag slå på en film och gräva i godisskålen.
/Fishmoe


Kommentarer
Postat av: louise

naaaaw, tossemoa <3

2011-07-07 @ 21:56:55
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback