Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Nytt!

Hello everyboy!
Som ni kanske ser så är det lite nytt här på bloggen. Jag är inte direkt the master of bloggdesign, vilket ni kanske också ser. Det kommer nog en ny header någon gång. Denna får duga nu i alla fall.

Igår var jag som sagt och sprang en svettig korridor-OL i Vattjom, upp och ner och hit och dit gick det. Det kändes i benen att jag hade sprungit trappintervaller på norra i måndags. Kul var det i alla fall. Nu ska jag göra lilla mormor sällskap i hennes arbete, sen är det lunchtime!

Alice
Back in the days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback