Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




2011-07-17

Blandade känslor igår. Min älskade vän Lollo åkte till USA igår. Hon stannar där i ett år och det är verkligen totalt för lång tid tycker jag. Hade inte tänkt så mycket på att hon skulle åka innan, det var inte förrän igår jag fattade det. Började helt plötsligt böla igår när jag satt och käkade lunch, haha... Men hon kommer få ett grymt år, det är jag helt säker på! 

Fixade snyggaste t-shirten till henne, hehe

Såg efterlängtade Harry Potthaaa och dödsrelikerna del 2 igår också. Hur bra som helst enligt mig. Mitt sällskap, Freja fattade väl i princip ingenting eftersom hon bara sett dom två sista filmerna, haha. 
Men vad händer nu? Nu är det ju slut?! Får väl börja om på ettan igen...

Puss och kram / Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback