Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Viktigt meddelande till fröken Alexandersson!

Såg att mitt kära ex(-sambo) Tove kommenterade. Jag kan meddela att det ödesdigra biologi-provet är planlagt tisdagen den 18 januari. Må vi vila i frid efter det.

Sen måste jag bikta mig. Sitter för tillfället och väntar på att gå till bussen för att beställa balklänning. Jag lyssnar på musik. Jag lyssnar på Taio Cruz. Jag sjunger med. För full hals. Må mina synder bli förlåtna.

Sen var det en sak till. En bra sak! Alltid bra att avsluta med en god nyhet. Idag fick jag vakna på det bästa sätt någon någonsin skulle kunna tänka sig! Min kära pojkvän har jag nu inte sett på snart en månad eftersom han är ute i krig i Afghanistan. Vi har ytterst lite kontakt, får ett meddelande på facebook ibland och sådär. Men idag minsann, då ringde min käresta klockan 8 i morse och vi pratade i hela 15 minuter! Det gjorde min dag :D

Nu ska jag gå till bussen och sitta där som ett fån med ett stort flin i facet. Vi ses i marschallens skugga! /S:et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback