Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




2011


Pjuuuh, jag är sjuk. Sjuk. Sjuk. Sjuk. Bajs. Sjuk.
Har precis lusläst hela Alex Schulmans blogg exakt som jag brukade göra med tjugosjub-bloggen förr om dagarna. Det fanns dock inte så mycket att läsa eftersom att han nyss börjat blogga igen. Jag har faktiskt haft en egen blogg, eller tre egna bloggar. En ful, dålig, äcklig blogg. En modeblogg hehe och en annan lite crazy blogg.
Modebloggen hade jag i slutet av sjuan och åttan, då vart jag lite småcool och hade full koll på modevärlden. Jag dreggladde framför vackra klänningar från Marc Jacobs, High heels från Christian Louboutin och tjusiga väskor från Mulberry och Chloé. Jag tog outfitbilder och följde Milanos, Paris, New Yorks och Stockholms modevecka på internet. En dag tyckte jag inte att det var kul längre. Jag satt hemma från skolan med 40 graders feber och tog bort bloggen. Gissa om jag ångrade mig senare. Jag hade lagt ner så mycket tid på bloggen och sen var den borta.
Jajuste jag höll på att glömma en viktig sak. GOTT NYTT ÅR. 2011, hur känns det? Jo det känns bra. Nya möjligheter, nya löften bla, bla, blaaa. Jag kanske ska klura ut några nyårslöften sådär i efterskott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback