Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




tisdag

Hellu!
Nu är allt som vanligt i Viken igen, trappuppgången är fylld av ekande skratt och dörrar som öppnas och stängs! Det är med andra ord en ny termin på G! :D
Jag har blivit sjuk(förkyld) och eftersom jag är bortskämd med att vara frisk 99% av året så är jag väldigt gnällig och irriterad över det just nu! PLUS att jag har ont i knät. Men på torsdag ska jag till en naprapat i Stockholm som brukar kunna fixa mitt cp-knä så förhoppningsvis är snart det problemet ur världen iaf.
Annars händer inte så mycket just nu. Sitter och tittar på mina pluggböcker och fasar för sam-provet som är någon gång inom snar framtid. Har glömt exakt allt vi gjorde innan lovet och eftersom jag inte ens vet vad det är vi har prov på orkar jag inte med att öppna böckerna. Suck. Resten känns iaf som att jag har någorlunda koll på som tur är! Men det är ju inte så roligt att plugga ändå...
Åker hem redan imorgon kväll i och med att jag ska till naprapaten så det blev en kort första vecka för min del. Men eftersom jag är sjuk så är det väl lika bra. Hoppas på att komma upp utvilad inför nästa vecka istället!
Hare braao
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback