Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tatuering!

Tjabba folket och kompani! Hur är läget? Här är det bra, på grund av två saker faktiskt! För det första står det just nu en stor fet fräsch kladdkaka på balkongen för tillfället. Och det finns lite överbliven grädde i kylen, till Lovisas glädje! Naiiice.

Sen har jag uppfyllt en annan dröm (förutom den att fylla magen med choklad i massor) idag. Jag har gjort min första tatuering! Jag ska lägga upp en bild på det senare för just nu är det skyddsplast över så man ser inte så mycket :b Men jag är väldigt nöjd och snubben som jag gjorde det hos var superduktig! Föräldrar, ni får akta er, för jag har hört åtminstonde fyra personer utbrista: "jag vill också göra en!" Min stackars mor är inte så glad över att hennes älskade lilla Saris numera är ett bad-ass. Ska nog fixa mig en Harley Davidson snart också så har morsan tappat allt hopp hon har till mig. Hihi!

Ha en trevlig kväll nu mitt herrskap och fanskap! /S:et

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hur ont gjorde det? Hehe du är suck a bad ass ;)

2011-01-20 @ 11:23:23
Postat av: Sarski

Hanterbart ont! Men inte en dans på rosor :b

2011-01-20 @ 19:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback