Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Spinning och dylikt

Tjääänare..
Denna helt vanliga onsdag började halv sju med att klockan ringer. När vi slängt i oss frukosten gick/halkade vi iväg till parkbadet för ett spinningpass. Det vara en timme och det blev en sjukt svettig sådan. Herregud är allt jag säger..
På sega ben tog vi oss på något sätt hem och där har jag varit resten av dagen, förutom när vi var och "kollade" när Sara skulle tatuera sig, eller ja, tatueraren var inte så gästvänlig och påstod att det minsann inte var nåt zoo. Så vi drog. Jag kom hem, fick ett städ-ryck och gjorde lite fint, sen däckade jag i sängen där jag låg och läste bloggar samt kollade på Solsidan i typ två timmar. Fler var det tänkt att bli, men då kom Amanda och Linnea hem och jag kunde inte ligga där och såsa längre, och så kom Annika också och inkräktade i min säng. Vi lagade mat, tacopaj, och nu är jag määätt och trött och har mjölksyra om jag ens reser mig upp. Matteböckerna ligger uppslagna bredvid datorn och jag har ju räknad ett tal faktiskt, det är bra kämpat (Y). Men snart, mycket snart, är matten över för min del och it feels amazing. Fast det är kul när man fattar, men av den här kursen (E) har jag inte fattat mycket, på sin höjd att i upphöjt i 2 är -1. Men det är ungefär det, inget mer. Usch nej nu får jag ångest, kom att tänka på att vi har en till uppgift att göra i samhällskunskapen, uschaaa... Åh jag avskyr verkligen ämnet! Vill bara kunna lägga alla jobbiga HT-kurser bakom mig nu och börja om, typ. Sen skulle det inte sitta fel med vårvärme ute heller. Eller njaa, först ska det bli sportlov :)
Haree
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback