Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Snart dags!

Jag och fröken Holmgren ska ikväll iväg på en spännande resa! En resa som vi åkt många gånger, men som på grund av omständigheterna kommer bli högst intressant. Vi ska åka nattåg från Boden till Gävle och förhoppningsvis överleva :b Den senaste veckan har tåg på samma sträckning varit 11 timmar försenat och ett tåg spårade ur häromdagen. Jag och Amanda ber för att det ska gå bra!

Jag är så gott som färdigpackad och sitter och väntar på att få åka. Kollar på Guldkompassen på tv400 medan (: See you soon viken! /S:et

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hoppas att resan gick bra och att ni fortfarande lever ;) Håll alla tummar ni har för att jag och johanna överlever när vi ska färdas samma sträcka på torsdag !

2011-01-09 @ 20:42:31
URL: http://fridaeleonor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback