Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Schema!

Nu har vårt schema för våren äntligen kommit! Om vi har längtat? Att vi har längtat! Och som vi har längtat! Jag lägger ut mitt schema här, så vet alla när jag är anträffbar i chill-soffan i norrsätra! /Sara



P.S! Räkna bort svenskalektionen på fredagar. Den är visst svenska C och det har ju inte vi! Hihi D.S

Kommentarer
Postat av: Figge

Det är riktigt nice!!! Men du glömde ju biologibreddningslektionerna;)

2011-01-22 @ 18:24:24
URL: http://figge.webblogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, ska inte ha det!

2011-01-22 @ 19:48:47
Postat av: Figge

VA?? Trodde jag :P

2011-01-23 @ 15:46:18
URL: http://figge.webblogg.se/
Postat av: Lovsan

Men Sar jag är lite besviken! Som du vet var ju jag en väldigt hårt arbetande själ min sista termin i Sandviken! Var är alla breddningskurser?! Mattediskret & Breddning! De är ju de som ger livet mening sista terminen... NOT! Njut av livet, nu är det ju bara det bästa kvar!

2011-01-23 @ 20:06:59
Postat av: Sara

Ska man njuta av livet ska man njuta ordentligt!:D hih!

2011-01-24 @ 11:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback