Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Nästan helg!

Nu är det minsann bara en lektion kvar innan jag har helg! Det är lite synd att den ska inträffa imorgon (fredag) för då hade jag haft helg redan. Men men, man får helt enkelt acceptera läget och köra lite vecko-mys istället för helg-mys. Det är ju inte så stor skillnad, egentligen. Imorgon ska jag faktiskt åka till Linköping och hälsa på mina kusiner över helgen! Det var egentligen inte meningen, eftersom jag skulle vara med min pojkvän men nu är han ju fortfarande i Afghanistan så det är ju inte så lätt :b Så nu åker jag till Linköping och busar lite och sen kan jag förhoppningsvis vara med Calle nästa vecka! Dags att studera lite nu, hejdååå! /S:et

Jag och två söta kusiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback