Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Mina idoler

Alltså, stackars svenskarna idag! Det var ingen bra dag för dom helt enkelt. Men Charlotte och Anna är mina idoler ändå, förresten så är alla svenskar i skidlandslaget mina idoler! Har sett OS-krönikan ett antal gånger under lovet och jag börjar ju gråta varenda gång, det pirrar i hela kroppen när de visar alla inslagen när de spurtar om medaljer. Jag blir så glad! Tänk vad hårt de har tränat och så lyckas de! Det är så svårt att få allt att klaffa, man ska vara i toppform, ha bra skidor och lyckas hålla sig på benen hela vägen. Och när det händer, det måste vara en så himla stor och häftig känsla. Jag får så himla mycket inspiration av att kolla på dem! Gud vad jag får lust att träna och kämpa lika hårt jag med. Och det tänker jag banne mig göra också! :)
Hur som helst, nu är det slut på lovet och imorgon bär det av till Viken igen. Jag är inte deppig över att lovet är slut, tvärtom ska det bli jätteroligt med en ny termin! Ska försöka att inte tänka alltför mycket på att det är sista terminen, utan ska bara ta en dag i taget och verkligen njuta av tiden som är kvar!
Ha det bra!
/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback