Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Konversation mellan Alice och Frida på kvällskvisten

Alice sitter och pluggar kemi  i köket för NV10A har prov på fredag. Frida som redan kan allt sitter mittemot och äter kvällsfika samtidigt som hon agerar mentalt stöd.

Alice: Om jag var ett grundämne skulle jag nog vara Argon.

Frida: Ååh, jag läste i boken vad det betydde, den vise tror jag att det var...

Alice: Nämen, det skulle ju passa mig perfekt!

Frida kollar i boken för att se om hon hade rätt...

Frida: Nej det var inte den vise, det var den tröge.

Alice lägger sig över bordet och tycker synd om sig själv......


Kommentarer
Postat av: Figge

HAHAHA! ÄGD!

2011-01-25 @ 15:59:16
URL: http://figge.webblogg.se/
Postat av: Marjon

Kolla här!



http://www.youtube.com/watch?v=6ov0WMenG58



Heja Alice!

2011-01-25 @ 16:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback