Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Kiss

Som Alice är jag också lite smådepp. Vaknade imorse med huvudvärk och en vilopuls på typ 200. Låter väl inte så bra? Sov några timmar senare och nu har huvudvärken minskat en del. Klarade faktiskt av att skriva hela biologiprovet utan större problem! Skönt att det är över nu, som vi har kämpat med de 250 instuderingsfrågorna. Jag kan säga att vi kunde ALLA utantill igår kväll, jag och Rebecka. 

Nu är dock det värsta för veckan över, har tre lektioner kvar den här veckan = awesome! Imorgon ska vi arbeta med vårt projektarbete heeeela dagen. Det ska vara färdigt om en månad ungefär så vi borde väl ta tummen ur röven eller? Det ska nog ordna sig, för Joline är ju så ordentlig och ansvarsfull... ELLER?! Vad jag hör pågår väldigt busiga saker på lärkvägen när mor och far har flugit sin kos till Idrottsgalan. Aja baja!

Nu ska jag snart pysa iväg och klippa mig, vilket är väldigt behövligt! Mitt hår-sparande-till-student-balen har nu pågått i två och ett halvt år och jag märker hur jag mer sällan känner suget att gå och klippa mig. Förut kunde jag ju snippa av en decimeter eller två om jag kände för det, men nu vill jag ju bara att det ska växa. Ack, vad tråkigt! Får väl se om jag kan hålla mig från att komma hem snaggad. Hihi!

See you later aligator! /S:et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback