Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




gooooooglar

Jag skulle plugga, men istället bestämde jag mig för att bildgoogla mitt namn precis som sundsvallsbloggaren hanapee hade gjort. Jag är inte direkt känd eller nåt, men några träffar fick jag i alla fall.
Första bilden på mig är denna:
Jag kan faktiskt skidorientera. hehee. Undra varför jag inte har hela dräkten på mig utan bara tröjan?
Detta var andra bilden på mig, från USM 2009 tror jag...
Pinsamt.
För er som inte visste var jag med i Idol förra året.
Sen fanns det lite andra random bilder också:
min lillasyster
häst
klumpiga bandypojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback