Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Bloggtorka...

Jag har tur som har bloggkompanjoner ibland, för annars hade nog bloggen dött ut by now. Fast jag kan stolt säga att jag fokuserat på skolarbete istället! Tre prov nästa vecka och jag kan lova att det kommer vara den sista jobbiga skolveckan i gymnasiet för efter nästa vecka kommer glida-på-räkmacka-perioden. Vi ska läsa historia, svenska och eventuellt lite breddningskurser det sista halvåret i skolan. På ett halvår kanske en elev läser 350 timmar - vi ska slimma ner oss till 150-200. WOHOOOO! Nu ska vi göra busiga saker, typ köpa guldfiskar eller nåt.

See ya! /S:et

Kommentarer
Postat av: bloggkompanjon numero uno

2011-01-15 @ 20:00:27
Postat av: bloggkompanjon numero uno

Ursäkta mig, tre prov? Har jag missat något nu? Biologi, samhälle och...? HJÄLP!

2011-01-15 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback