Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




2011!

God morgon allihopa! Eftersom de flesta av våra läsare är föräldrar så antar jag att jag kanske borde säga: god förmiddag! MEN det gör jag inte för våra kära föräldrar måste bli lite mer haj på ungdomslivet så ni förstår era kära barn lite mer. 

Nu är det i alla fall ett nytt år! Jag märker inte det så mycket, förutom att brasan inte vill brinna. Kan det ha något att göra med att det är nytt år? Det tror minsann jag! Den börjar i alla fall ta sig litegrann, tack vare mina awesome skills. Jag är ju alldeles själv här i huset eftersom resten av la famille åkte till Kåbdalis för att fira nyår. Jag hade ju redan planer med homiesarna här i Sävast så jag följde inte med, men jag var sugen! Har inte åkt snowboard/slalom ordentligt i hela gymnasiet. Varje gång jag är är där jag antingen dödssjuk eller så är vädret superkasst eller någon annat dumt. Kommer nog inte ha tid att åka till Kåbdalis i år heller, men ms Enmark på våningen under tycker att vi ska åka till Kungsberget någon helg. Det tackar jag inte nej till!
Nu ska jag sätta mig i soffan och bara kolla på någon kass serie på mtv eller nåt, för idag ska jag inte göra ett skit! Peace and love brothaaaas /S
Min hemma-homie Ida. Är vi inte lika?!

Sara goes estetisk/hög-rockare när vi spelade Rockband på nyårsafton!

Kommentarer
Postat av: granne

eey ms holmgren & carlberg have plans to go to the kingbeerg too!

2011-01-01 @ 21:06:50
Postat av: granne

eey ms holmgren & carlberg have plans to go to the kingbeerg too!

2011-01-01 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback