Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tjena mittbena!

Sara here. Sitter långt långt ifrån viken-piken i min soffa hemma i Sävast och jobbar på vårt projektarbete! Rapporten ska vara inne om cirka två veckor och det gäller att börja skriva nu. Jag, Rebecka och Joline jobbar på olika ställen idag eftersom jag råkade boka in en hemresa precis på projektarbetsdagen. Klantigt värre av mig, jag vet, men vi har löst det genom att sitta och skriva på varsin del av rapporten. Än så länge går det jättebra här uppe i Norrbott'n, men jag tänkte ta en paus nu och baka en tårta. Random tänker ni, men nej minsann! Jag ska nämligen ha födelsedagsfika ikväll för mina kära kompisar och då måste man ju bjuda på något riktigt smaskigt. Alla som känner mig någorlunda bra vet att det kommer bjudas på en fet chokladtårta. Tänkte börja på tårtbotten strax. Jag återkommer med hur den smakar! 

Tills dess önskar jag fred i Egypten! /S

18-årsmiddag för nästan exakt ett år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback