Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Söndag i viken!

God morgon alla busungar! Eller jag kanske ska säga god förmiddag? Här i viken lyser solen i alla fall och vi har precis ätit frukost framför tv och skid-SM. Hääääääärligt! Idag tog jag en liten sovmorgon för jag och Jolle the bull var ute och dansade igår. Vaknade halv nio och funderade på att gå upp då, men kom på att det omöjligt skulle vara någon annan uppe då så jag somnade om. När jag väl gick upp tillredde jag en helt fantaaaaaastisk frukost (rostade bröd och kokade ägg) till Jolle som sov hos mig (: 

Vad ska jag göra idag då? Dom andra försöker ta sig iväg till Kungsberget för att åka slalom, men min budget pallar nog inte skidhyra så jag får skippa det. Jag ska nämligen till Portugal i slutet på februari och om man heter Sara Lundsten måste man börja spara i tid! Heh.

Nu ska jag nog borsta tänderna. Eventuellt. Kanske. Bye bye! /S:et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback