Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Saker jag vill göra!

Hallå där :)
Nu är det helg, det är skönt. Idag sov jag bara till halv nio dock. Men jag är ganska så morgonpigg! Åt lite frulle, sen skulle jag ut och "springa" en sväng, för att se om knät ville samarbeta. Det gjorde det väl också, delvis iaf. Fick lite små känningar mot slutet men inte alls någon direkt smärta. Och det var så himla skönt att få springa för en gångs skull! Behöver ju inte nämna att det kändes lååångt till superformen, för det gör ingenting just nu faktiskt! Jag ska faktiskt börja lägga in lite extrapass nu hade jag tänkt. Det ska bli spänst och löpskolning varje måndag innan styrkan och varje torsdag förmiddag. Med det tänkte jag att jag skulle få ett bättre löpsteg och bli snabbare! Hade även tänkt försöka köra mina intervallpass på löpband nu, även om jag har kört intervaller på elips och cykel så känns det inte alls lika bra som löpning. Måste ju få igång benmusklerna nu! Börjar även bli taggad inför våren och alt roligt som händer då. Kommer typ vara borta en månad i streck från skolan haha! Så här ser det ut just nu i planeringen:
- 17-20/3 Örebro Open med OLGY
- 23-27/3 Träningsläger i Polen
- 31/3-3/4 Träningsläger på Gotland
- 3-11/4 Tjeckien med OLGY
Ganska så proppat med andra ord! Och efter Tjeckien är det typ SM nästan direkt och sen är det påsklov och sen är allt igång igen. Ska bli mest kul men också lite stressigt nu i början! Men orientering är ju så roligt så jag klagar inte! :D
två små pluttar i sina bästa dagar! jag&helena på rikslägret 2006 :)

Kommentarer
Postat av: helena

aj min häl, aj mitt knä, aj mitt hjärta ;) jag ska oxå till örebro, och kanske ska anmäla mig till gotland. står lite mellan det och högskoleprovet... puss pårej beckur :) <3

2011-02-06 @ 21:52:37
URL: http://nenapena.blogg.se/
Postat av: beckis

haha jaa det där kommer jag ihåg ;)

men du, jag ska göra högskoleprovet i visby! gör det du med :D två flugor i en småll liksom ;) pööss <3

2011-02-09 @ 22:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback