Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Internet again!

Tjena allihopa! Har ni saknat mig under helgen? Jag har ju då varit och åkt slalom i Kåbdalis och tyvärr har vi inte internet där så jag tog en bloggpaus under helgen. Nu är jag i alla fall tillbaka i Viken och det är alltid lika trevligt! Det var lite stormigt ute i trapphuset förut idag och jag tänkte att NU! Nu händer det något intressant! Men det var bara Alice som sprang upp och ner och var alldeles lyrisk över deras kylskåp. Det var ju i alla fall något, men inte världsomvälvande precis.

Angående cherioosen som hon hittade i högen med skräp som legat bakom kylskåpet. Under mitt år i den lägenheten käkade vi inte cherioos en enda gång. Så vi kan alltså sammanfatta det hela med att den cherioosen är väldigt, väldigt gammalt. Nästan antik. Om någon som har bott i 27B, lägenheten högst upp till vänster och känner att det är du som har lämnat den lilla fling-biten, hör av dig! Så kan vi göra ett litet renuion-reportage eller nåt. 

Allt för denna gång! /S:et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback