Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Heeeeeeej! :D

Hej bloggen! Vad jag har saknat att skriva i veckan! Jag har haft fullt upp med den där modevisningen som jag medverkade i. Den var superduperkul :) Jag är numera mörkhårig, för de som är intresserade. Det var jättekul att göra det och jag skulle gärna göra det igen (: Dock var det lite läskigt med 300 människor i publiken och jag är ju inte precis en erfaren modell, hehe. Jag kan lika gärna ha skämt ut mig totalt utan att veta om det. Men vad gör det? Jag hade ju kul!

Nu sitter jag faktiskt hemma i Sävast för vi har ju loov! :) Det är nollgradigt och soligt, men jag sitter inne. Visst är jag tråkig? Jag hade gärna sprungit ett riktigt fräscht långpass på Gruvberget, men eftersom jag ska till Portugal på läger på onsdag är jag lite överkänslig vad gäller mitt hälsotillstånd. Ska istället köra lite styrka och smidighet hemma i köket! Då får jag i alla fall känna mig liiite duktig.

Nu ska jag träna, men innan jag pyser vill jag säga grattis till min blogg-kollega Rebecka som idag åkte Tjejvasan och klarade båda sina mål! Under två timmar och topp 100, grattis!!! :D Om jag går säga det själv så är hon OLGYs Anna Haag. You go girl! /S:et

Kommentarer
Postat av: toviis

Åh finns det kanske några bilder på dej från denna modevisning? ;) lite ledsen är jag ju att jag var på annat håll så att jag inte kunde få se dig in action ;) Annars får du ha en privat modevisning för mig i portugal!

2011-02-27 @ 09:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback