Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Fredag!

Hola everybody! Jag har precis avslutat min andra kopp te för dagen. Fick en tepumla i födelsedagspresent av supergulliga Alice i onsdags och sen dess har jag druckit te oavbrutet! Tänk att jag fick det enda jag önskade mig, helt fantastiskt :D Att helgen är här känns über-nice, men det är lite tråkigt att alla verkar åka hem den här helgen. Under mitt första år i Viken var jag ofta själv på helgerna men nu går det ju så många norrbottningar på OLGY så jag har nästan aldrig varit ensam. Nu verkar det bli så, men jag har ju faktiskt kompisar som inte är orienterare (typ två stycken) och Jolle The Bull som bor i Sandviken så jag ska se till att umgås med dom i helgen! Sen ska jag skriva lite på svenskaläxorna (observera plural) som ska in nästa vecka. Har lite annat för mig nästa vecka så jag kommer inte hinna plugga särskilt mycket...

.. För jag ska nämligen agera modell! En liten filur som går frisör-linjen i Gävle lockade igår in mig på en farlig resa. Jag slänger nu bort mitt vad att spara så långt hår jag kan till balen för att hon ska spåra totalt med mitt hår. Jag måste erkänna att det har varit på gång väldigt länge. Det är så tråååååååkigt att gå till frisören och säga: Toppa bara lite, jag sparar långt! Så nu ska hon göra något riktigt crazy med mitt hår och sen ska jag tydligen gå på en catwalk utan att ramla ner i knät på publiken. Vi får väl se hur det går :b haha! Men det ska bli sjukt kul, hur ofta har jag inte sutttit och kollat på Top Model och tänkt: Undra hur bra jag skulle vara på att vara modell. Nu är det upp till bevis! :b

Till sist bjuder jag på lite bilder från de senaste dagarna, då jag har smygit omkring med kameran och fotat ovetandes grannar. PEACE! /S:et


Kommentarer
Postat av: crazy dude at pic 1

HAHA! en aning creepy. moehehehe

2011-02-19 @ 11:02:23
Postat av: Sara

Jaaaa, ANINGEN!;)

2011-02-19 @ 12:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback