Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




äventyr!

Idag klev jag upp klockan sju för att hinna träna och sedan hem, byta om och åka upp till Södra berget och kolla på skidsm. Det var riktigt trevligt och bra stämning uppe på berget, hann även med att träffa mina vänner Anna Haag och Marcus Hellner. Kul jag är. Hehe. Nu är jag i alla fall helt slut, kanske blir jag piggare av en kopp te? Självklart!!

Kommentarer
Postat av: linneaS :)

naaaae?!?!? sjukt najsa bilder alice! jag vill också!

2011-02-05 @ 16:09:39
Postat av: beckis

ahmen fyfaeen alice.. inte okej! jag dör lite smått just nu! men aah, kan ju iaf skryta om att jag är delägare utav bloggen som bilderna är publicerade på! hehe(a)

2011-02-05 @ 16:45:17
Postat av: Alice

Tihihihihi överlycklig tjej

2011-02-05 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback