Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Är jag den enda som bloggar?

Hallå? Mina blogg-kompisar, vart är ni? Har ni trillat ner genom kaninhålet till Underlandet eller nåt? Verkar ju bara vara jag som skriver på den här himla bloggen nu. Dessutom gör jag det bara för att jag inte orkar plugga... Hehe. Men blev nyss jättejätte glad då jag gick in på FC:n och skulle kolla om jag hade fått nåt roligt mejl, och det hade jag! Jag fick MVG på historiaprovet, det trodde jag aldrig! Jag tyckte det var så sjukt svårt, och så klarade jag det! Fan vad nöjd jag är!
Men som sagt, trots det måste jag fortsätta plugga, på projektarbetet. Ska slänga ihop en diskussion som är värd att läsa... Men det blir nog bra, jag har ju sånt flyt just nu! :D
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback