Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Anna gästbloggar

Hej på er!

Jag har fått tillåtelse av tjejerna att skriva ett gästinlägg här på bloggen. Skoj va?
Jag heter i alla fall Anna och tog studenten från orienteringsgymnasiet i somras och mitt sista år bodde jag med Lovisa och Rebecka. Och jag känner även Sara väldigt bra (tror jag i alla fall, Sara?).
Jag tänkte att jag skulle skriva lite vad jag tycker om dom här tjejerna egentligen. ;)

Rebecka: Jag tycker Rebecka är så himla förstående, hon förstår alltid precis hur jag tänker. Hon är så bra att prata med. Hon är också väldigt envis, kanske den mest envisa person jag känner. Hon står alltid upp för sin sak och har åsikter om allt. Vilket såklart är väldigt bra! Hon är också så duktig, jag kan inte riktigt förklara för hon är duktig på det mesta. Hon är jätteduktig på att träna, plugga och vara världens bästa kompis helt enkelt.

Lovisa: Lovisa är otroligt bra på att lyssna, henne kan man alltid prata med om man tex är ledsen eller har problem med något. Hon är så bra på att trösta också. Hon är också väldigt omtänksam och snäll, hon tänker alltid på alla andra i första hand. Hon är väldigt ordentlig också och vill alltid ha städat och rent omkring sig. När jag bodde med henne och rebecka var jag alltid lite rädd att dom skulle tycka jag stökade ner för mycket. ;)

Sara: Sara är alltid så glad och rolig, man blir glad av att vara med henne. Hon är som ni vet ganska sprallig och har mycket på gång. Jag tycker att hon är väldigt cool, det kan jag inte heller riktigt förklara men hon gör alltid som hon själv tycker och vad som känns bäst för henne. Helt rätt!
Hon pratar mycket och är alltid lätt att vara med, man kan göra vad som helst med henne och ha roligt.

Dom här tre tjejerna är verkligen helt underbara och jag har alltid så roligt med dom. Jag kan vara med dom hur mycket som helst utan att ha tråkigt en enda sekund.
Även fast jag inte går kvar på olgy längre så känns det som att vi är en liten familj, precis som förra året. Det märks inte att vi har varit utan varandra. Dom är helt enkelt mina bästa kompisar!

Här kommer lite bilder från när jag gick sista året på olgy.











 

Puss på er tjejer, ni är bäst! / Anna





Kommentarer
Postat av: amanda

fina ni är! Hoppas jag får träffa dig inom snar framtid när vi gick om varandra den här veckan :) kramis

2011-02-23 @ 20:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback