Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




SJUKHUS


HEJ! Kom hem från Uddevalla igår. Packade upp, tränade och avslutade kvällen i biomörkret tillsammans med Freja och Emma. Vi hade biljetter till The girl with the dragon tattoo i salong 7 men av någon anledning lockades vi mer till salong 4 där New Years Eve visades. Så det fick bli den istället. Idag blev det en tidigt start på dagen då jag skulle till sjukhuset och kolla fingret. Det såg tillräckligt bra för att slippa gipsas om. Sitter alltså här med en ogipsad hand och det känns helt sjukt. Fingret vill inte alls lyda mig, fingrarnas styrka räcker knappt till för att hålla i en gaffel och det vita gipset hade börjat bli allt annat än vitt på grund av spilld mat, massa spilld mat, autografritning osv.. Detta fula gips som levt på min arm i två veckor hade även börjat lukta något så jävulusiskt äckligt. Jag är med andra ord riktigt glad över att vara av med det. 


Tack och hej. / Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback