Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Idre part three

Dagen började bra med ett fint pass upp på fjället Städjan här i idre. Vi stannade inte kvar på toppen mer än någon minut pågrund av att man bokstavligt talat höll på blåsa bort. Hemvägen var något sämre då jag plötsligt halkar och ramlar på en sten. Knäckte till lite i fingrarna men äsch det går väl över, tänkte jag, men coach Bjärven tänkte annorlunda. Han tyckte det skulle röntgas så han och jag begav oss till Särna vårdcentral. Möttes av bästa personalen och det visade sig att fingret var brutet. Efter lite dragande och gipsande åkte vi tillbaka. Just nu känner jag mig halvt handikappad. Tänk vad ett litet finger kan skapa problem.


Just nu ser jag mest massa problem. Har gips på vänster hand och jag är vänsterhänt. Ni förtsår ju själva vilka problem det skapar. Sedan tänker jag vidare på hur det ska gå med julklappsöppningen, att bära brickan i matsalen, fira nyår och framförallt skriva blogginlägg. Det här blogginlägget har tagit drygt 10 år att skriva. Och justja, labbrapportskrivningen och tisdagens matteprov blir ju rätt tufft också. Kanske får slippa det? Hehe. Nej nu ska jag låta er slippa höra på mina klagomål. Kbry är väl eran kommentar om den här berättelsen.

Tack och hej. / Moe

Kommentarer
Postat av: Fam Boman

Vi kbryr oss. Krya på dig.

2011-12-15 @ 21:09:40
Postat av: Finn

Söt Moa ! Du börjar ju likna mig när jag skriver inlägg med ditt paket ;)

2011-12-16 @ 11:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback