Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




KLOCKRENT

Det blev Love Actually istället. Inget jag klagade på. Hur bra är inte den filmen då? Allt är så klockrent och alla är så klockrena. Klockren film helt enkelt. Nu väntar dagens avsnitt av julkalendern. Den är ju också klockren i år. Sist men inte minst tänkte jag meddela att när jag skulle hälsa på hos Anki och Alice nu ikväll märkte jag att dom inte var hemma men dörren var öppen, lite små surt för dom men desto klockrenare för mig eftersom jag kunde passa på att leta efter statyetten. Efter en kvart hade jag haffat den. Klockrent

Senaste dagarna med min Iphone:


En glad Linneus i Idre

En trött Linneus i Idre

Var på julbord hos Freja..

..där det bjöds på diverse olika godsaker

Hade avslutningmiddag med Olgy igår..

Etta-tjejerna och Öhgren fick den finaste, användbaraste julklappen.

Kände lite såhär i måndagskväll när jag skulle plugga inför dagens matteprov. Eftersom det var en spårad kväll på olgy rann pluggariet ut i sanden. 

/ Moe




Kommentarer
Postat av: You know who :*

Åååh tack moe för att du valde den finaste bilden på mig&elias......PUSS!

2011-12-21 @ 10:25:09
Postat av: Linnea

Du moa, vill du att jag ska lägga upp de "fina" bilderna jag har på dig i iphonen på internet eller?? ;)

2011-12-21 @ 10:31:11
Postat av: M

You know who: Det där var den finaste. Dom andra såg förjävliga ut ;);)

Linnea: Haha men ser du inte charmen i den? Det bara lyser om dig ;)

2012-01-05 @ 17:44:00
URL: http://tjugosjub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback