Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




just nu

Hej där ute! Hoppas nu hade en bra julaften, för det hade i alla fall jag!

Är precis hemkommen från ett fint skidpass på södra. Dock så blev det inte så mycket till pass då jag har åkt nya krämpor. Löpning är ett big no no, trodde att skidor skulle gå bra... Men icke, dock så vet jag inte om smärtan kommer från skidåkningen eller att jag hade lite ont innan. Med lite tur kommer det gå bra att åka skidor senare i alla fall.

Försöker självdiagnostisera mig själv med hjälp av google, söker på saker som "smärta onvansida knä", "löpning knä ont" och "knäskador löpning". Knaprar lite diklofenak ifall att det skulle vara en inflamation, det var pappas idé. Jag har dock läst på wikipedia att diklofenak används av människor med artros och för att reducera smärta vid menstruation, men att det även är inflamationsdämpande.
Nu ska jag packa väskan och bege mig mot min andra julafton. Ha det gött!!!

Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback