Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




hej hej hej hemskt mycket hej

Inget internet fixat hemma i Norrsätra. Därför dålig uppdatering. Sorry..

Nu är vi i alla fall i skolan och hjälper NA-ettorna (nya NV) men någon tråkig barrgrej. Dom ska mäta 300 barr. När jag gick i ettan mätte vi 30 st.

Livet i Viken är i alla fall i full gång. Jag och Annika har bosatt oss i våran nya lägenhet och trivs som två extotiska fiskar vid barriärrevet. Jag tror att dendär liknelsen betyder att vi trivs mycket bra. Igår var jag på huvudkontoret för sandvikenhus och valde nya tapeter. Tur att jag hade med mig det eminenta smakrådet Amanda Holmgren med mig, annars hade jag nog fortfarande suttit kvar där och velat mellan alla tapeter.

Nu är det back to work som gäller. Skriver nästa gång jag är uppkopplad. Om jag orkar.
Allice



Kommentarer
Postat av: beckis

åhhå, mätt barr har jag också gjort minsann! gud vad lärarna varierar sig i sin undervisning ;)

2011-08-25 @ 19:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback