Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




SJUK

Nu har jag varit sjuk 21835857 dagar i sträck. Nej men sjunde dagen blev det idag. Verkligen inte likt mig. Vad är det för feeeel?!!! Någon som vet hur man blir frisk? Har provat med det jag trodde var det bästa. Vila, äta, sova, vila, äta sova men icke sa nicke. Fortfarande ond hals, jätteförskyld, ögoninflammation osv... 

Ikväll gick jag och pappa en ol-bana på veckoturen i Valbo. Det var jättemysigt men det gick långsamt. Väldigt långsamt. Har även hängt på Coffee House by George ett tag med några fina vänner. Nu har jag bäddat ner mig i sängen med en godispåse och hoppas på att vakna upp frisk imorgon? Pleeease / Moa



Kommentarer
Postat av: Amanda

Asså haft precis samma!! Fast jag är lite mer van... Haha :)

2011-08-14 @ 23:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback