Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




klagoblogg

Detta skrevs för ett par dagar sedan men har tydligen inte plublicerats.......

Hallåhej!

Jag är lite lagom less just nu. Jag är sjuk. För att bli lite ännu mera less kollade jag igenomn träningsdagboken och fann där 61 sjukdagar till. Jag har nu studerat träningsdagbokens alla anteckningar, träningstimmar, sovtimmar osv, men ännu har jag inte funnit något samband. Jag känner att jag aldrig får upp någon kontinutet i träningen, det kommer sjukdagar lite titt som tätt hela tiden.

Jag har slängt in handduken för smlägret. Kanske att jag åker till u10 om jag tillfrisknar. En sak är i alla fall säker, på måndag är jag 100% frisk!

Kommentarer
Postat av: rebecka

jaa alice, då är du fan frisk! då blir det slovakien för hela slanten :D tjoheey

2011-08-06 @ 23:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback