Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




ÄLSKA SVERIGE!!!

Jag är hemma från Slovakien. SkönT.

När jag är i andra länder så inser jag ofta hur bra Sverige är. Även om jag har haft ett superläger i Slovakien så slog hemlängtan, eller snarare Sverigelängtan till i slutet av veckan. Älskar lägerliv, träna äta, äta glass, sova, leka och träna lite till.

Vad har jag hunnit med under veckan då? Jo en hel del faktiskt. Sprungit vilse i Miskolc med Frida och i samma veva kom jag till sprintträningens start med 20 sekunder till godo. TRÄNAT. Sprungit i helt sjuka skogar med gropar lika djupa som höghus är höga. Stukat den förbannade foten ute i skogen , men tack vare ett halvt dussin starka och innovativa killar (tack till er) var jag knappt tvungen att lyfta ett finger för att ta mig tillbaka. Ätit så mycket kyckling att jag klarar mig utan i ett halvår. Vunnit en danstävling. Skämt ut mig för en slovakiska och sprungit en lång omväg i skogen för att slippa se henne. Ätit glass. Blivit getingstucken. + massor av mer.

Veckan var i alla fall sjukt lyckad.

Jag är ingen bra bloggare så jag har inte tagit några bilder, kanske kan få tag på några senare. Man har ju kontakter...

Hare Bäst!
Allanbrallan!

ps. nästa vecka börjar skolan, då ska jag bli bättre på å blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback