Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tjabba!

Hur är läget? Jag är tillbaka från en varm och härlig helg i Kåbdalis! Dock fick jag inte njuta så mycket av det, eftersom jag legat i sjuksäng 99% av tiden. Sista dagen var jag så pass frisk att jag kunde sticka ut på en ridtur med min vän Lina, bildbevis kommer senare ;)

Annars då? Jo, jag åker tillbaka till Sandy Bay ikväll med nattåget. Frivilliga gästrikare får gärna stå på Gävle central imorgon bitti klockan åtta med bil, jag behöver nämligen skjuts till skolan :b Haha! På tal om skolan så borde jag börja skriva det där talet vi ska hålla om kungar. Jag fick Johan III, väldigt spännande. Ja, eller...

See ya later alligator :D /S:et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback