Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




tja

...sitter nu på hotellrummet i tjeckien och ska försöka göra en sista ansträngning till att bli klar med historiauppgiften. har lyckats hafsa ihop runt fyra sidor, men har inte lyckats särskilt väl med innehållet. klockan nio ska vi spela maffia, så egentligen borde jag verkligen sätta fart och göra någon nytta men jag har ingen gnista! den slockande någonstans på första sidan..
vad kan man då säga om lägret? jag är i alla fall rätt less. inte på lägret i sig, utan på att jag har lyckats bli ordentligt sjuk, förkyld. snoret bara rinner och jag hostar och igår trodde jag att jag hade feber. nu känns det kanske lite bättre, men vi imorgon påbörjar vi ändå resan hemåt och imorgon är sista träningen i tjeckien. så om jag nu kan träna nåt mer på det här lägret så blir det i polen, och det landet har jag nog sett tillräckligt av just nu. idag så satt jag alltså i en buss hela dagen och skrev på historiauppgiften medan dom andra var ute och tränade två gånger. då är inte humöret på topp vill jag lova. dessutom har jag fått ont i benhinnan och det är inte heller kul. träningsplaneringen är åt h-e just nu och jag tror jag har lite aspberger när det gäller träningen och dess planering! det blir kaos om något rubbas. särskilt nu när det snart är sm och jag inte ens vet om jag kan springa sprint sm pga den dumma himla benhinnan. jaja
nej fy vad jag är negativ. något positivt ska jag väl kunna klämma in också, och då måste det vara värmen vi har haft! så hiimla skönt vårväder och man kan gå runt i t-shirt :) lovelyyyyy.
nu ska jag se till att göra klart historian! imorgon blir det bussfärd mot polen. byyye!
/Rebeckis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback