Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tillbaka på fastlandet!

Hej allihopa! Sarski här. Nu är jag hemma på påsklov, vilket är skööööönt! Egentligen ska jag åka till Allingsås imorgon kväll, men jag har blivit sjuk igeeeen så jag ska vara här hemma och kurera mig och sen förhoppningsvis kunna åka till Jönköping på Silva junior cup på lördag :)

Förutom sjukheten är det en sak till som irriterar mig. När jag kommer hem ser jag fram emot två saker: Petterssons falukorv och en låååång dusch. Nu håller min far på att renovera bastun/duschen så det enda som finns att tillgå är badkaret! Vadan detta liksom?! Hur ska jag överleva veckan utan bastubad och morgongymnastik i duschen? To be continued...

/S:et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback