Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Rapport från norr!

Jag läste att min kollega Strong A överlevde tandläkaren. Det var ju bra! Själv har jag alltid älskat att gå till tandläkaren, för man får ju sååååå fräscha tänder. Det skrubbas och putsas och tandtrådas som aldrig förr. Awesome!

Hur är livet här då? Jo, jag kämpar mot min hemska förkylning och kan med glädje meddela att jag nu på kvällskvisten var så pigg att jag kunde åka och handla! Och på tal om ingenting så såg jag en gammal klasskompis på ICA. Han hade samma tröja som han hade på högstadiet. Det enda som förändrats var antalet gånger tröjan tvättats samt att snubben fått skägg. Jag skrattade lite smått för mig själv!

Nu ska jag fortsätta kolla på det älskade skitprogrammet Big Brother för att reta mor och far. HEHE! /S:et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback