Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Natt-OL

Gokväll i stugan!
Sitter och väntar på duschen jag. Ikväll var vi nämligen på Hammarbyheeeeden och sprang nattorientering. Eller jag gick, de andra sprang. Men ååh så mysigt det var, det är verkligen något speciellt med att springa natt! Månen lös och det var lite småkyligt i luften och helt tyst, sen helt plötsligt fylls skogen av massa lampor och det är så häftigt! Jag tycker nästan natt är det roligaste på sätt och vis. Kanske inte innan, när man måste kliva ur den varma bilen och ta av sig överdragen och huttrande springa iväg till start, men under tiden och framförallt efteråt, då är det så kul! Verkligen stämningsfullt :)
Nu ska jag duscha och sen krypa ner i sängen! Imorgon väntar nationellt prov i svenska, uppsats på fem timmar. Men det brukar ju gå fortare än så(förhoppningsvis). Och jag har lite tidspress på mig då jag ska hinna med bussen hem klockan två. Men det ska nog gå fint. Och på fredag bär det iväg till Skåne för ett välförtjänt påsklov! Wohoo :)
godnatt
/Rebeckis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback